De Wentelteef is verhuisd!!

Mensen hoort, zeg het voort! De Wentelteef gaat verhuizen. Sterker nog, het is al gebeurd! Vanaf vandaag zijn de nieuwe ( en oude) blogposts van de Wentelteef te vinden op www.kokenmetdewentelteef.nl
Jullie horen het goed! Een eigen domeinnaam. Waarom? Omdat ik het leuk vindt. En omdat het er allemaal een stuk mooier uit ziet. Geloof je me niet? Ga zelf maar kijken dan!
Mijn geweldige volgers ( all seven of you) zullen even hun email adres opnieuw in moeten vullen bij ” volg de Wentelteef” en opnieuw hun inschrijving moeten bevestigen. Mijn volgers kon ik namelijk niet mee verhuizen… Maar ach, dat hebben jullie graag voor mij over, toch? Mocht je me nu nog niet volgen, dan is dit natuurlijk hèt moment! Volg kokenmetdewentelteef.nl en blijf op de hoogte van alle nieuwe posts. Ik hoop dat jullie de nieuwe site net zo mooi vinden als ik. Tot snel op kokenmetdewentelteef.nl!

One thought on “De Wentelteef is verhuisd!!

Geef een reactie

